Nak Duit MUdah ? CLick SIni RegistEr! $6 Free2 Ja Dapat!

Wednesday

Apehal Ramai Awek NI ?

(Awek Mana Tah , aku bedal ja dari Tenet LOL)
Aku pelik la .. Apsal bila kita ada awek ramai pulak ahmoi2 chantek nak kat kita  ? Semua chantek , semua best  (best ? lol ) bila kita single haram sekor pun tada .. Jenuh cari last dapat suddenly ramai pulok yang datang .. sampai tak larat tapis kadang2 tu . Nak wat camna .. bukan aku mintak pun .. Nasib baik aku ni orang baik .. Kalau tidak lagu Lelaki Buaya Darat Kuo .. LOL ... So Korang Camne ? Ada macam aku tak ? Bukan la aku nak cakap aku baik tapi setakat ni Im still setia yang satu . :P

5 comments:

  1. lumrah hidop kot eh?
    kalo single mesti elok single tak dak sapaa.

    dah kapel, mcm2 jenis pulak ada..

    stay single.

    psst bagi la kat akir awek nih, cun dah. hehe =)

    ReplyDelete
  2. Ececeh cik esah .. byk la ang .. ingat aku Father Of Chicken ?

    ReplyDelete
  3. Ececeh cik esah .. byk la ang .. ingat aku Father Of Chicken ?

    ReplyDelete
  4. cun awek tu... done follow u bro.. hapdet la lagi - Noob

    ReplyDelete
  5. super BZ la lately... ni baru ada freetime sket .. haha .. byk post2 terbengkalai ja :P

    ReplyDelete

DiCacimaki oleh